جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | به سایت کارپردازی خوش آمدید | راهنمای سایت

گروه بندی مشاغل

پرداخت آنلاین

 

 

دعوت به همکاری

سایت کارپردازی در نظر دارد جهت بخش مشاوره رایگان خود از تجربیات کارشناسان و مدیران فروش شرکتها و فروشگاه های مرتبط با دسته بندی مشاغل سایت بهره مند شود .

لذا دوستانی که تمایل دارند با سایت همکاری نمایند لطفا مشخصات خود را با موضوع مشاوره رایگان از طریق تماس با ما اعلام تا نسبت به ارسال شرایط همکاری از سوی سایت اقدام گردد .

معرفی کتاب

آخرین کتابهای حوزه کسب و کار و مدیریت را در این صفحه مطالعه فرمائید


بازاریابی چیست؟

بازاریابی چیست؟

امروزه صاحبنظران، بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر، برجسته ترین صاحبنظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از: ((فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله)) منشاً و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیازها و خواسته های انسان است. بشر برای ادامه حیات خود به غذا، هوا، آب، لباس و پناهگاه نیاز دارد. علاوه بر اینها، او میل زیادی به آسایش، آموزش و خدمات دیگر دارد. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲


ده گام جهت توسعه فروش محصول

ده گام جهت توسعه فروش محصول

تنها با صرف چند دقیقه وقت ، برای خواندن این مقاله ، درمی یابید که چطور می توان به عواملی که باعث توقف رشد یک محصول می شود پایان داد ؟ و چگونه می توانید در رقابت پیروز شوید و مشتریان را به طرف خود جذب کنید ؟ امروزه تبلیغات متنوع و گسترده ای جهت توسعه فروش محصولات جدید موجود است ، ما در اینجا به ده راهکار اشاره کرده ایم و حقیقت این است که تنها با چگونگی رعایت این نکات است که فروش یک محصول با شکست یا بالعکس با پیروزی مواجه می شود! بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


حرف بزن تا برنده شوی!

حرف بزن تا برنده شوی!

توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب می‌شود. خوب سخن گفتن می‌تواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که می‌توانند شما را یاری رسانده و درها را به رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن، مردم را متقاعد می‌سازد که شما روی‌ هم‌ رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند، با استعدادتر و باهوش‌تر هستید. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


چگونه از ديگران انتقاد كنيم؟

چگونه از ديگران انتقاد كنيم؟

انتقاد درست آن است كه ضمن تاكيد بر نقاط قوت به نقاط ضعف فرد نيز اشاره كند و با ارايه راهكارهاي مناسب براي رفع آن سخن به ميان آورد. پذيرش انتقاد از ديگران بين طبقات مختلف متفاوت است. براي مثال در بيشتر مواقع انتقاد از سوي افراد يك خانواده قابليت پذيرش بيشتري در مقايسه با سايرين دارد. به طور معمول ما در برابر قضاوت افراد بيگانه آسيب پذيري بيشتري داريم. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


همیشه حق با مشتری است، اگر اعتراضی نداشته باشد!

همیشه حق با مشتری است، اگر اعتراضی نداشته باشد!

«همیشه حق با مشتری است، اگر اعتراضی نداشته باشد!» این عبارت، واقعیت مانیفست مشتری مداری در بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی‌ای است که با وجود باور عمومی‌ به اهمیت مشتری، پیاده‌سازی استراتژی مشتری‌مداری در عمل، برایشان مقدور یا مقرون به صرفه نیست بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی موفق

پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی موفق

با توجه به روند رو به رشد عبور برندهای تجاری از مرزهای بین المللی از طریق اینترنت ،فعالان بازار ممکن است برای اطمینان از بقای برندهای خود در سطح جهان نیاز به رعایت یک سری استراتژی های خاص را احساس کنند. به نقل از سایت Marketingweek ، در ماه آوریل، موسسه تحقیقاتی Forrester در انگلیس از برندهای مختلف خواسته است تا برای مقابله با فشارهای دوران پس از رونق مجدد اقدام به جذب مشتری در سرتاسر جهان کنند. به نظر می‌رسد که برندهای مختلف برای جهانی شدن ملزم به رعایت یک سری اصول و مبانی مهم در این رابطه هستند. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


تاثیر زبان بدن در مدیریت و کار گروهی

تاثیر زبان بدن در مدیریت و کار گروهی

دبرا گرونفلد، پژوهشگر حوزه روان‌شناسی اجتماعی می‌گوید: زبان بدن شما عاملی تعیین کننده در تاثیرگذاری شما بر دیگران است. آیا قبل از یک ملاقات مهم با رییس‌تان یا یک مشتری مهم یا فرزند نوجوانتان وقت گذاشته و به آنچه می‌خواهید بگویید فکر کرده‌اید؟ بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی

راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی

بیشتر خرده فروشان را می توان به دو دسته تقسیم کرد : الف-آنهایی که در برابر تغییر مقاومت کرده و نسبت به آن بیزارند. ب -آنهایی که تغییر را با روی باز می پذیرند و خود را با آن هماهنگ میکنند . اگر شما 12 روش کاربردی زیر را به کار گیرید در امر فروشندگی موفق خواهید بود چون این راه حل ها حاصل تجربه خرده فروشان زیادی در سراسر جهان است . بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


مدیریت فروش چیست و چگونه انجام می شود؟

مدیریت فروش چیست و چگونه انجام می شود؟

هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می کند. فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویا در دنیای تجارت محسوب می شوند و تلاشهای آنها اثر مستقیم بر فعالیتهای متنوع و مختلف شرکت دارد.آنها محصولات شرکت را به مشتریان معرفی می کنند، سفارشات فروش را که منجر به ارسال محصولات برای مشتریان می شود دریافت می کنند. موقعیت محصولات شرکت را در بازار حفظ می کنند، وضعیت رقبا را ارزیابی می کنند و نهایتاً زمینه های ... بیشتر بخوانید
تاریخ : ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲


نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) در كارآفريني

نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) در كارآفريني

عبارت اقتصاد جديد به تدريج رواج يافته و چشم انداز تازه اي را ترسيم ميكند كه با گسترش فناوري اطلاعات همراه است.درچنين اقتصادي، فناوري اطلاعات و ارتباطات گسترش و اهميت فزاينده اي پيدا ميكند. جامعه انساني طي قرون گذشته، تاثيرات قابل توجهي از تغييرات فناوري پذيرفته است. ICT به ارضاي نيازهاي ارتباطي و اطلاعاتي كه به ايجاد دانايي كمك ميكند، ميپردازد و امكانات جديدي براي تبادل اطلاعات ايجاد ميكند.ICT توان بالقوه اي دارد تا به قابليت انسان براي ايجاد دانش جديد بيافزايد. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


مشتري مداري رمز موفقيت در هر كسب و كار

مشتري مداري رمز موفقيت در هر كسب و كار

در فرهنگ بازار، مشتری فردی است كه توانایی و استعداد خرید كالا و یا خدمتی را داشته باشد كه این توانایی و استعداد به صورت توام در فرد بروز كرده و انتخاب و عمل خرید انجام می پذیرد. در واقع مشتری شخصی حقیقی یا حقوقیست كه خواستار خرید كالا و خدماتی می باشد. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


آنچه خريداران بايد در هنگام خريد اينترنتي به آن توجه كنند

آنچه خريداران بايد در هنگام خريد اينترنتي به آن توجه كنند

اطلاعاتي که در حالت عادي بين کاربران و دنياي اينترنت رد و بدل مي شوند، به گونه اي هستند که يک هکر يا خراب کار حرفه اي مي تواند آنها را ببيند و براي اهداف خود مورد سواستفاده قرار دهد. مثلا در يک خريد اينترنتي، زماني که قصد داريد براي پرداخت به حساب بانکي خود وارد شويد، سايت از شما رمزعبور مي خواهد. حال اگر سايت مورد نظر فاقد برنامه هاي امنيتي لازم باشد، ممکن است اطلاعات شما در ميانه راه بدون آنکه متوجه شويد، دزديده شوند و اگر بد شانس باشيد چند روز بعد که به حساب تان سر مي زنيد آن را خالي شده مي يابيد بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


تعاریف ، اصول ، نقش و انواع خرید در کارپردازی

تعاریف ، اصول ، نقش و انواع خرید در کارپردازی

كارپرداز ماموری است كه از بین مستخدمین واجد صلاحیت دستگاه ذیربط به این سمت منصوب می شود و نسبت به خرید و تدارك كالا و خدمات مورد نیاز طبق دستور مقامات مجاز با رعایت مقررات اقدام می كند. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


تبلیغات اینترنتی و بهره مندی بیشتر از بنرهای تبلیغاتی

تبلیغات اینترنتی و بهره مندی بیشتر از بنرهای تبلیغاتی

تبلیغات اینترنتی اکنون مورد توجه بسیاری از صاحبان کالا و خدمات است. گستره اینترنت و نوع اثرگذاری آن باعث شده برخی ازشرکت ها، تلاش های سنتی تبلیغات را فراموش کنند و صرفاً با تبلیغات مدرن، فعالیت های حرفه ای خود را برای دیگران معرفی کنند.اثر حاضر می کوشد نخست با تعریفی ساده از تبلیغات اینترنتی، ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی را فهرست وار بازگو کند و سپس بهره مندی بیشتر از تبلیغات با بنر را بررسی می کند. مزیت این اثر در آن است که کوتاه و گزیده، توصیه های کاربردی را مورد توجه قرار داده تا با کاهش هزینه ها، اثربخشی بنر تبلیغاتی حاصل شود. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


نکات طلایی از زبان مدیران موفق امروز

نکات طلایی از زبان مدیران موفق امروز

در حوزه کسب و کار، آن چه مسلم است این است که همه دوست دارند شرکت یا موسسه شان جزو موفق ترین ها باشد. سهام شرکتشان دست به دست بچرخد و سرمایه گذاران برای آن سر و دست بشکنند و هر سال شرکتشان ترقی کند. تولید بیشتر، تولید بهتر و برتر، فروش بالا و محبوبیت در بین مشتریان، همگی از آرزوها و خواسته های یک مدیر است. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


کارآفرینان، هنرمندان دنیای کسب و کار

کارآفرینان، هنرمندان دنیای کسب و کار

کارآفرینان موفق، واقع بین هستند. آنها بر مبنای تجارت به دست آمده از محیط‌های عملی واکنش نشان می‌دهند و به سرعت عمل می‌کنند تا بتوانند راه‌حل‌هایی را از طریق آنچه که آموخته‌اند، برای مشکلاتشان بیابند. این غریزه ریسک پذیر آنان نیست که کارآفرینان را جذب روش‌های مدیریت مبتنی بر هنر می‌کند بلکه واقعیت آن است که روش‌های مدیریت پروژه که در هنر مورد استفاده قرار می‌گیرند،‌ در زمره کارآمدترین، اثربخش‌ترین و پایدارترین روش‌هایی هستند که تاکنون جهان به خود دیده است. نکته مهم‌تر این است که این سیستم‌ها آن قدر متحد و منسجم هستند که یک بازیگر تئاتر یا... بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


چهار قدم ساده برای متمایز شدن از رقبا

چهار قدم ساده برای متمایز شدن از رقبا

ما راهی نداریم جز این که خود را از رقیبان متمایز کنیم، اگر در انجام این کار تعلل کنیم شاید لازم باشد برای همیشه با کارمان خداحافظی کنیم! بیشتر بخوانید
تاریخ : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲


کارپردازی ( خرید ) یک علم است

کارپردازی ( خرید ) یک علم است

امروزه مسئله تامین کالا و خدمات یکی از مسائل عمده ی پیش روی دست اندرکاران و مدیران امور پشتیبانی و تدارکات و خاصه کارپردازان سازمانها و بانکها و شرکتهای بزرگ می باشد از این رو خرید یک کالاو خدمات به نوعی به علم خرید تبدیل شده که عوامل مهم و تاثیر گذاری از جمله موارد ذیل را در آن می توان دخیل دانست . بیشتر بخوانید
تاریخ : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲


گفت و گو با مدیر نخستین سایت تخصصی کارپردازی

گفت و گو با مدیر نخستین سایت تخصصی کارپردازی

تجارت الکترونیک در حال حاضر بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما شده است که با روند پرشتابی جایگزین روش های سنتی می شود . امروزه سایت های اینترنتی تولیدکنندگان و ارایه دهندگان كالا و خدمات به مثابه فروشگاه های مجازی سعی دارند تا نیاز مخاطبان خود را در پشت میز کار و یا منزل خريداران برآورده کنند و در این ره گذر با حذف واسطه ها ضمن کاهش قیمت ها ، سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان خود را افزايش دهند . از این رو ایجاد وب سایت های تخصصی با سرعتي باور نكردني در حال رشد مي باشد بیشتر بخوانید
تاریخ : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲


بی ارتباطی برخی عوامل با شغل

بی ارتباطی برخی عوامل با شغل

در همه جا قوانین و مقرراتی در خصوص انتخاب و استخدام نیروی انسانی وجود دارد که آگاهی یافتن از این قوانین برای مدیران مسئول در سازمانها و ارگانها بسیار مهم است. در واقع عدم رعایت این موازین و نپذیرفتن متقاضیان شغل براساس عواملی که ارتباط مستقیم با انجام شغل ندارند، غیر قانونی شناخته شده است. بیشتر بخوانید
تاریخ : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲




نرخ ارز

  • دلار آمريکا۲۶,۷۱۴
  • پوند انگليس۴۲,۶۹۳
  • فرانک سويس۲۷,۷۵۰
  • کرون سوئد۳,۶۱۳
  • کرون نروژ۳,۹۶۰
  • کرون دانمارک۴,۴۹۴
  • روپيه هند۴۳۵
  • درهم امارات م...۷,۲۷۴
  • دينار کويت۹۲,۴۳۶
  • یکصد ين ژاپن۲۳,۷۸۴
  • دلار هنگ کنگ۳,۴۴۵
  • ريال عمان۶۹,۴۲۳

وضعیت آب و هوا

در حال بارگزاری...
امروز : ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ ۱۷:۴۴

شهر :
وضعیت :
دمای کنونی : درجه
طلوع خورشید :
غروب خورشید :

خبرنامه

جهت دریافت بروزترین مطلالب سایت در خبرنامه سایت عضو شوید


مشاوره رایگان

با ما به رایگان در مورد خرید خود مشاوره کنید .

مشاوران سایت کارپردازی آمـاده ارائه بهترین راه کـارها برای رسیدن به مطلوب ترین نتایج می باشند .

با ما در تماس باشید